آموزش سئو سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : اهوراوب

همه ما می دانیم سئو سایت مهم ترین بخش آن است همچنین اگر سایت ما فروشگاهی باشد، سئو در آن نقش پر رنگی ایفا می کند. بنابراین باید بعد از طراحی سایت فروشگاهی به سئو آن نیز بپردازیم. 

 

سایت فروشگاهی چیست؟

سایت فروشگاهی یک فروشگاه اینترنتی است که با استفاده از آن می توانیم محصولات خود را از طریق اینترنت به فروش برسانیم و بر تعداد مشتریان خود بیفزاییم. 

 

سئو سایت فروشگاهی چه اهمیتی دارد؟

بالا بردن ترافیک سایت فروشگاهی به آن معنا است که درصد زیادی از مراجعه کنندگان به سایت ما می آیند و از ما خرید می کنند. برای اینکه ترافیک وبسایت خود را افزایش دهیم باید به ارتقای سئو سایت خود از طریق موتورهای جستجو بپردازیم. بنابراین باید در انتخاب کلمات کلیدی در سایت خود دقت کنیم تا بتوانیم سئو سایت خود را ارتقا دهیم و در نتیجه افزایش فروش داشته باشیم. 

 

 

مراحل سئو سایت فروشگاهی

 

1. پیدا کردن کلمات کلیدی: پایه و اساس سئو هر سایتی پیدا کردن کلمات کلیدی آن می باشد. مشتریانی که محصولات مرتبط با فروشگاه مارا در موتور جستجو سرچ می کنند به سرعت به فروشگاه اینترنتی ما منتقل می شوند و می توانند از ما خرید کنند. 

 

2. ساختار فروشگاه اینترنتی: سازماندهی و چینش درست صفحات هر سایتی مهم ترین قدم در طراحی سایت شما است و از مهم ترین گام هایی است که ما برای سئو سایت فروشگاهی خود می پیماییم. 

 

3. بهینه سازی سرعت سایت: سرعت هر سایت نقش فراوانی در سئو آن سایت ایفا می کند. بنابراین اگر سرعت سایت فروشگاهی ما بالا نباشد باعث می شود تا تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست بدهیم. 

 

4. بهینه سازی سایت فروشگاهی برای موبایل: با توجه به اینکه امروزه اغلب مردم نیاز خود را با استفاده از موبایل یا تبلت هایشان در موتور جستجو سرچ می کنند بنابراین باید سایت فروشگاهی ما برای موبایل و تبلت نیز بهینه شود. این کار تاثیرزیادی در بهینه سازی سایت شما دارد. 

 

 

 

برای تماس با اهوراوب می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

 

02188396574

 

09127900796

 

مطالب پیشنهادی:

رازهای طراحی سایت فروشگاهی

 





:: برچسب‌ها: سئو سایت , سایت فروشگاهی , طراحی سایت فروشگاهی , سئو سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: